Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
06.04.2011 08:26 - ПРЕДИЗВИКАНО
Автор: boliarkabg Категория: Други   
Прочетен: 2321 Коментари: 6 Гласове:
15




По повод долния коментар под един друг постинг, за което благодаря на  gothic. Отдавна ми беше накипяло и затова споделям с вас...

21. gothic - Май е време да се грабне сопата. М...
05.04 20:56
Май е време да се грабне сопата. Миролюбив човек съм, но това не се трае вече. Искам седемгодишният ми син да живее и да се развива в Българи
я!
 
Наистина не се трае. До гуша ми дойде вече от преходи,от статистики,от лъжи. От това да ни управляват всякакви мутри, демократи,социалисти, седесари и т.н. Всички, които със зъби и нокти се докопваха до властта и се облагодетелстваха от нея. Всички, които ограбиха и разрушиха цялата ни хубава държава, нашата Родина. Всички, които ми тъпчат в главата, че щом съм останала да живя в "тази страна" значи аз съм от оная народна част, която е боклука, която за нищо не става. 
Да ама Не както се казва. Аз искам да остана тука, семейството ми също. Ние сме се родили тука, определени сме на България, ние, нашият род и не само нашия. Не сме нито по-малко образовани, нито по-малко силни, нито по-малко интелигентни, нито по-малко умни или кадърни. Просто е. Българи сме и искаме да живееем тука, да ни мирише на здравец, да виждаме "високи сини планини", да чуваме песента на нашите птици, да гледаме нашия Балкан. Само силния дух на предците ни ме крепи в този труден живот за нас българите. Само вярата ни, че никой не ни е изместил от мястото ни, че никой не е унищожил държавата ни, независимо колко надълбоко е заравял същността българска, само това ми дава сили да СЪМ тука, в България. Не искам да съм нейде по света, богата и задоволена, да заспивам под балдахина си сънувайки морето и балкана, с песента на щурците и славеите в ушите си. 
Да ме карат обаче да се смятам за нищожество и за некадърна защото не съм напуснала Родината си няма да позволя. Защото, ако и аз, и ти, и трети напуснем България кой ще им изкарва богатствата на тия там, дето сме ги "избрали"? Кой? Любимите им цигани ли? Може би пък им стигат паричките, които им дават господарите им пожелали унищожението на България?
Не зная, зная само,че оставам тука и не само аз, много други българи, които в никакъв случай не са "втора категория" хора.
Милка Маркова


Тагове:   българия,   живот,


Гласувай:
15



Спечели и ти от своя блог!
1. nkf - Да и аз стигам до единственият из...
06.04.2011 15:16
Да и аз стигам до единственият извод,че само със сопа ще се оправят нещата.Даже нещо повече,освен сопа трябват и бесилки,щото иначе не става.
цитирай
2. pevetsa - АЗ СЪЩО СЪМ ТУК, И НЕ СЪМ ВТОРА КАТ...
09.04.2011 16:49
АЗ СЪЩО СЪМ ТУК, И НЕ СЪМ ВТОРА КАТЕГОРИЯ, НЕЩО ПОВЕЧЕ, РЪКОВОДЯ В ЗАВОД КОЙТО Е В МОЯТА БЪЛГАРИЯ, И ЧУЖДЕНЦИ ОТ ЗАПАД!
АЗ ЩЕ ОСТАНА ТУК!
Алекс Алексиев от Русе
цитирай
3. boliarkabg - АЗ СЪЩО СЪМ ТУК, И НЕ СЪМ ВТОРА КАТ...
10.04.2011 17:28
pevetsa написа:
АЗ СЪЩО СЪМ ТУК, И НЕ СЪМ ВТОРА КАТЕГОРИЯ, НЕЩО ПОВЕЧЕ, РЪКОВОДЯ В ЗАВОД КОЙТО Е В МОЯТА БЪЛГАРИЯ, И ЧУЖДЕНЦИ ОТ ЗАПАД!
АЗ ЩЕ ОСТАНА ТУК!
Алекс Алексиев от Русе


благодаря ти, и това е нещо, още един съмишленик!!!
цитирай
4. анонимен - Населението на нашият град е нам...
11.04.2011 19:36
Населението на нашият град е намаляло с 25%. От над 10 000 души, работещи в бившите заводи, сега са останали стотици, нама го и военното учелище, дори повечето студенти са минали задочно. Днес пуснах един съвсем откровен постинг затова, че ми е мъчно като гледам разрухата, но дежурната група лумпени долетя моментално.
цитирай
5. panazea - Подкрепям те , Милке ,
14.04.2011 19:17
Чудесен филм имаш за Боянския майстор !
цитирай
6. boliarkabg - Чудесен филм имаш за Боянския ма...
02.05.2011 16:55
анонимен написа:
Чудесен филм имаш за Боянския майстор !


благодаря, който и да си ти Анонимен
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: boliarkabg
Категория: Други
Прочетен: 632458
Постинги: 174
Коментари: 512
Гласове: 8055