Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2018 15:15 - ДО Г-Н АПЕТИТ
Автор: shikozna Категория: Изкуство   
Прочетен: 1152 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ДО: Г-Н АПЕТИТ

Дирекция: „Стомашно-чревна“

Отдел: „Хранителен режим“

 

М О Л Б А

от

разтревожената майка

 

УВАЖАЕМИ Г-Н  АПЕТИТ,

Пише Ви силно разтревожената майка, тъй като усещам, че нещо сте се отегчили от менюто на детето ми и сте излезнали в принудителен отпуск, без да сте посочили кога ще се върнете в офиса.

Вероятно сте имали нужда от почивка, разбирам, „избили са Ви чивиите“; „изгърмели са Ви бушоните“, но сега аз имам отчаяната, непреодолима нужда от Вашата намеса, защото съм на път да покоря „крещенето с пълно гърло от върха“, без изобщо да съм се катерила.

Надявам се, че сте си разнообразили и „заредили батериите“, за да се върнете отново на работа с пълни сили.

Моля  Ви, своевременно да се върнете от отпуск, защото се натрупаха доста задачи за Вас, които само Вие може да свършите.

Необходимо е бързичко да се справите с:

-нежелание за хранене, за да не кажа по-силна или крайна дума.

-плюене

-разточване/налагане на шунката, вместо изяждането й

-размазване на продукти, способни да се размажат там, където могат да бъдат размазани (макар че това не ми е толкова важно и мога и сама да се справя, за да не Ви товаря допълнително)

-отказ от хващане на пълна лъжица

-отблъскване на пълна лъжица с манджа и криене от нея зад възглавницата.

-вероятно съм пропуснала нещо, но Вие ще се уверите сам за създалата се комплицирана хранителна ситуация.

Считам, че гореизброеното няма да Ви затрудни, тъй като сте невероятен професионалист и вярвам, че ще ми окажете нужното съдействие.

В заключение,

Моля, не се сърдете повече на детето ми и започнете отново да си играете с него на „хайде да хапваме“, „отвори голяма уста“; „ох, гладен съм“, „искам още“ ,  защото то е едно добро, умно и усмихнато дете. И не е искало да Ви обиди.

Надявам се, че молбата ми ще бъде удовлетворена!

Предварително Благодаря!

 

П.П. И моля Ви, върнете се още днес, че положението стана неконтролируемо!

Искрено Ваша,

разтревожената майка.

 

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: shikozna
Категория: Изкуство
Прочетен: 134547
Постинги: 37
Коментари: 127
Гласове: 630
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол