Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
28.03.2012 11:13 - Защо?!?!
Автор: boliarkabg Категория: Други   
Прочетен: 3108 Коментари: 2 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
По ред причини си седя в къщи. Т.е. в къщи непрекъснато има някой. Звъни се на вратата. Поглеждам през шпионката. Двама симпатични млади мъже. С папки в ръце. Отварям. Любезно ми обясняват, че дъщеря ми дължи вноска по кредита си в Еди коя си банка. Любезно обяснявам, че да,  знаем. Когато дойде датата на заплатата й въпросната вноска ще бъде внесена. Да, пак любезно, ми казват те,но вноската е просрочена. Да, аз също любезно, така е, дъщеря ми беше в Еди коя си банка и там с писмена договорка разсрочиха плащането /защото предишната й фирма й дължи за една година заплатите и се наложи това разсрочване./ Вече не толкова любезно, а ехидно ме запитаха толкова ли нямаме въпросните сто лева за да ги внесем. Завързва се не дотам достоен и любезен разговор и тръгвайки си двамата добре облечени млади мъже се сбогуват с думите: "Вие недейте внася в седем дневен срок тези сто лева пък ще видите какво ще ви се случи!" . На въпроса ми:  "Заплашвате ли ме?", отговорът е: "Ще видите". 
Минават дни, отшумява обидата ни от недостойното отношение на Еди коя си банка и обслужващата я фирма по събиране на кредитите.

Отново се звъни на вратата. Наплашена първо поглеждам през шпионката. Две добре облечени млади жени, симпатични. Отдъхвам и отварям. Любезно, много любезно ми съобщават имената си, канят ме на сбирка на "Свидетелите на Йехова" и ми подават лъскава брошурка. Отказвам да я взема и им съобщавам също любезно, че темите, които ще се разглеждат не ме интересуват, понечвам да затворя вратата,но младите дами настоятелно ми тикат брошурата в ръцете и продължават да ме заливат с любезни покани.
Аз и семейството ми, рода ми сме източноправославни християни. Нащата църква права или крива, с правилните иереи или неправилните, с намаляването на паството й или с увеличаването не ходи по ничии врати и не притеснява никого. Тя не натрапва своите постулати никому. Защо си позволяват и кой им позволява на разните други да идват по всяко време на вратата ми и да ме безпокоят. Защо нито веднъж на вратата ми не позвъня Правосланата или Мюсюлманската общност за да ме притиска да отида в тяхното лоно? Защо се позволява на всички други да смущават живота ми. Безнаказано!
Защо на всички Еди кои си банки в страната се позволява да тормозят клиентите си,/ от чиито лихви те съществуват/, да ги заплашват с физическа саморазправа? За 100 или 200 лв закъсняла вноска?  В същото време разните кредитни милионери живеят живота си и никой не ги търси, освен понякога показно за "хвърляне прах в очите"? Защо неполучилите заплатите си хора не могат по никой начин да ги получат,             освен чрез съда, за което трябват средства и време.?Отново?! Защо не могат и останалите с неизплатени заплати хора законно да наемат фирма, която да заплашва работодателя, неизплатил тези заплати, с физическа саморазправа?

Защо?


Тагове:   заплати,   банки,   секти,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. milenamm - Защото у нас обикновения човек е ...
28.03.2012 19:42
Защото у нас обикновения човек е НИКОЙ и ако понечи да си търси правата, от сто кладенеца вода ще се извади как той просто не е разбрал и определено е Виновен по всички точки, а може би и по още няколко, за които дори не е предполагал, че съществуват!
Дано да дочакаме по-добри дни!
цитирай
2. mrazekoff - Милке, колко много са лостовете
14.05.2012 21:42
за обвиняване, унижаване и смачкване на цял един народ! Колко много хора работят в полза на репресивни организации, чиято единствена цел е тормоз и пак тормоз на обикновения човек!
Всичко може да е добре в нашата изстрадала Родина, но явно има хора и институции, (започвайки от най-високо ниво в държавата ни и стигайки до най-ниско) които нямат полза от просперитета на този народ. Мога дълго да пиша на тази тема, но тези, за които е предназначено това мое мнение никога няма да го прочетат и думите ми ще останат някъде в пространството.... Някои хора ще кажат - вярно - така е ..... и толкова.... Тогава поговорката за кучетата и кервана ще стане в действие....
Дано Милке да има и по-добър завършек на тези твои притеснения, защото все пак животът трябва да върви някакси...
Пожелавам ти много по-малко грижи и неприятности и много хубави пролетни дни!!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: boliarkabg
Категория: Други
Прочетен: 632460
Постинги: 174
Коментари: 512
Гласове: 8055